Entradas

INTERDISCIPLINARY EXPERIENCE USING TECHNOLOGICAL TOOLS IN SPORT SCIENCE. Benavídez, P.G.,Ávalos-Ramos,M.A., Vega-Ramírez, L. 2020

THE RELEVANCE OF MOBILE APPLICATIONS IN THE LEARNING OF PHYSICAL EDUCATION. Vega-Ramírez, L., Olmedilla, R., Ávalos-Ramos, M.A. 2020

DIETA MEDITERRÁNEA Y ASPECTOS ACTITUDINALES DE LA IMAGEN CORPORAL EN ADOLESCENTES. Peláez, E.M; Vernetta, M. 2019

PERCEPTION OF BODY IMAGE IN ADOLESCENT PARTICIPANTS AND NON-PARTICIPANTS IN ACROBATIC GYMNASTICS/PERCEPCIÓN DE LA IMAGEN CORPORAL EN ADOLESCENTES PRACTICANTES Y NO PRACTICANTES DE GIMNASIA ACROBÁTICA. Ariza-Vargas, L. ; Salas-Morillas, A. ; Lopez-Bedoya, J. ; Vernetta-Santana, M. 2021

LEARNING STRATEGIES FOCUSED ON DECISION MAKING AND COLLABORATION ON PHYSICAL EDUCATION. Ávalos, M.A.; Martínez, M.A.2020

MORPHOLOGICAL PROFILE OF SPANISH FEMALE ACROBATIC GYMNASTS. Taboada-Iglesias, Abalo-Núñez, Vernetta-Santana, Gutiérrez-Sánchez (2020)

VALIDATION AND RELIABILITY OF A TEST WHICH EVALUATE THE COORDINATION MANUAL AND AGILITY IN RHYTHMIC GYMNASTICS/VALIDACIÓN Y FIABILIDAD DE UN TEST PARA EVALUAR LA COORDINACIÓN ÓCULO MANUAL Y AGILIDAD EN GIMNASIA RÍTMICA. Vernetta, M.; Montosa, I.;Gutiérrez, A..2019

GENDER DIFFERENCES IN THE LEVEL OF ACHIEVEMENT OF GYMNASTIC AND ACROBATIC SKILLS. Ávalos & Vega (2020).

ESPECIFICIDAD ANTROPOMÉTRICA Y NIVEL DE PARTICIPACIÓN EN GIMNASIA ACROBÁTICA EN FUNCIÓN DEL SEXO. Taboada-Iglesias, Vernetta, Alonso- Fernández & Gutiérrez-Sánchez (2019)

COMPARATIVE ANALYSIS OF ADHERENCE TO THE MEDITERRANEAN DIET AMONG GIRLS AND ADOLESCENTS WHO PERFORM RHYTHMIC GYMNASTICS. Vernetta, M.; Montosa, I.; Ariza, L.; López, J.2019