Entradas

ANTHROPOMETRIC PROFILE IN DIFFERENT EVENT CATEGORIES OF ACROBATIC GYMNASTICS. Taboada, Y.; Vernetta, M.; Gutiérrez, A. 2017

STRATEGIES FOR LEARNING GYMNASTIC SKILLS THROUGH TECHNOLOGIES IN INITIAL TEACHER TRAINING. Ávalos, M.A.; Vega, L. 2018

GYMNASTICS DISPOSITIONS AND SKILLS: A CASE STUDY LISTENING TO THE VOICES OF TEACHERS. Ávalos, M.A.; Martínez, M.A.; Merma, G. 2016

ANTHROPOMETRIC PROFILE OF ELITE ACROBATIC GYMNASTS AND PREDICTION OF ROLE PERFORMANCE. Taboada, Y.; Gutiérrez, A.; Vernetta, M. 2016

RECIPROCAL TEACHING OF GYMNASTIC LINKS IN HIGHER EDUCATION. Vernetta, M.; Gutiérrez, A.; López, J. 2015

IMPLEMENTACIÓN DE UN PROGRAMA DE GIMNASIA ACROBÁTICA EN EDUCACIÓN SECUNDARIA PARA LA MEJORA DEL AUTOCONCEPTO. De la Osa, X.; Gutiérrez, A. 2015

LA PÉRDIDA DE OPORTUNIDADES DEL APRENDIZAJE GIMNÁSTICO: LAS VOCES DEL PROFESORADO DE EDUCACIÓN FÍSICA DE EDUCACIÓN SECUNDARIA. Ávalos, M.A.; Martínez, M.A.; Merma, G. 2015

ÍNDICES DE PROPORCIONALIDAD Y COMPOSICIÓN CORPORAL DE LA ÉLITE DE GIMNASIA ACROBÁTICA. Taboada, Y.; Gutiérrez, A.; Vernetta, M. 2015

IMPACT OF GYMNASTICS PROGRAM ON HEALTH-RELATED FITNESS IN ADOLESCENT PUPILS. Trajkovič, N.; Madić, D.; Sporiš, G. et al. 2016

LA PERTINENCIA EDUCATIVA DE LAS HABILIDADES GIMNÁSTICAS: APRECIACIONES DEL PROFESORADO. Ávalos, M.A.; Martínez, M.A.; Merma, G. 2015