Entradas

IMPLEMENTACIÓN Y EVALUACIÓN DE UNA ESTRATEGIA GIMNÁSTICA COLABORATIVA. Ávalos, M.A.; Martínez, M.A.; Merma, G. 2019

ACUTE EFFECT OF ACROBATIC JUMPS ON DIFFERENT ELASTIC PLATFORMS IN THE MUSCLE RESPONSE EVALUATED THROUGH TENSIOMYOGRAPHY. Rojas, N.A.; Vernetta, M.; Alvariñas, M.; López, J. 2017

THE EFFECT OF SPECIFIC STRENGTH TRAINING ON THE QUALITY OF GYMNASTIC ELEMENTS EXECUTION IN YOUNG GYMNASTS. Sawczyn, S.; Zasada, M.; Kochanowicz, A., et al. 2016

ANTHROPOMETRIC PROFILE IN DIFFERENT EVENT CATEGORIES OF ACROBATIC GYMNASTICS. Taboada, Y.; Vernetta, M.; Gutiérrez, A. 2017

STRATEGIES FOR LEARNING GYMNASTIC SKILLS THROUGH TECHNOLOGIES IN INITIAL TEACHER TRAINING. Ávalos, M.A.; Vega, L. 2018

GYMNASTICS DISPOSITIONS AND SKILLS: A CASE STUDY LISTENING TO THE VOICES OF TEACHERS. Ávalos, M.A.; Martínez, M.A.; Merma, G. 2016

ANTHROPOMETRIC PROFILE OF ELITE ACROBATIC GYMNASTS AND PREDICTION OF ROLE PERFORMANCE. Taboada, Y.; Gutiérrez, A.; Vernetta, M. 2016

RECIPROCAL TEACHING OF GYMNASTIC LINKS IN HIGHER EDUCATION. Vernetta, M.; Gutiérrez, A.; López, J. 2015

IMPLEMENTACIÓN DE UN PROGRAMA DE GIMNASIA ACROBÁTICA EN EDUCACIÓN SECUNDARIA PARA LA MEJORA DEL AUTOCONCEPTO. De la Osa, X.; Gutiérrez, A. 2015

LA PÉRDIDA DE OPORTUNIDADES DEL APRENDIZAJE GIMNÁSTICO: LAS VOCES DEL PROFESORADO DE EDUCACIÓN FÍSICA DE EDUCACIÓN SECUNDARIA. Ávalos, M.A.; Martínez, M.A.; Merma, G. 2015